Service Linnenboetiek

Retourneren

U heeft het recht om de verkoopsovereenkomst te ontbinden binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Volg deze verplichte procedure bij het retourneren:

  • Vraag schriftelijk of per mail info@linnenboetiek.be een goedkeuring tot retournering aan.
  • Na ons akkoord kan u het artikel pas terugzenden met inachtneming dat het in ons bezit moet zijn maximum 14 dagen na de oorspronkelijke levering.
  • Het artikel moet onbeschadigd en in propere toestand in de originele verpakking bij ons toekomen. Dus geen tape of sticker aanbrengen op de originele goederen of goederenverpakking. Linnenboetiek behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een deel van het betaalde bedrag te crediteren als het vermoeden bestaat dat het product reeds geopend en of gebruikt werd of als het product schade opgelopen heeft door schuld van de klant (buiten verantwoordelijkheid van Linnenboetiek of de transporteur).

In deze situaties brengen wij u op de hoogte ( brief of mail ) dat een waardevermindering toegepast zal worden. Na het toekomen bij ons volgt een controle van de goederen.

De kosten voor het retourneren zijn ten last van de consument.

Bij positief besluit zullen we de terugbetaling uitvoeren binnen de 14 dagen. (vergeet bij het retourneren dus zeker uw rekeningnummer niet te vermelden) “Maatwerkartikelen of artikelen op bestelling komen niet in aanmerking voor het retourneren

Levering

Onze artikels worden verzonden met PostNL.

Voor België en Nederland zijn er geen kosten verbonden aan het verzenden.
Verzendingen per koerier naar een ander land brengen verzendingskosten met zich mee, voor prijzen kan u een mailtje sturen naar info@linnenboetiek.be

Bij het plaatsen van een bestelling kan u als klant de plaats van aflevering vrij bepalen:

  • Een werkadres
  • het adres van familie, vrienden of buren.

Van zodra uw pakket verzonden is krijgt u hiervan een mail zodat u het pakket kan volgen.

Klachten 

Bij Linnenboetiek doen we altijd ons uiterste best om een uitstekende en snelle service te verlenen. Dat betekent jammer genoeg niet dat er niets kan mislopen.

Is er toch iets fout gelopen dan vragen we u om dit zo snel mogelijk te melden via info@linnenboetiek.be
Omschrijf duidelijk wat het probleem is en vermeld ook het bestelnummer. Wij contacteren u binnen de 24 uur.

Betalen

Wij aanvaarden een breed gamma courante betalingsmogelijkheden: Visa, mastercard, klassieke overschrijving, Amax, Ideal, KBC, Bancontact, Google Pay.

We werken samen met de betaalprovider multisafepay voor de veilige betaaltransacties van deze website. Ons betalingsproces is 3D secure. De 3D secure technologie is een extra stap bij het plaatsen van uw online bestelling die bedoeld is om uw veiligheid te garanderen.

U kunt dit zelf zien aan de afbeelding van het slotje in de adresbalk van uw browser als u online aan het bestellen bent. Uw persoonlijke gegevens, die in ons bezit komen tijdens uw bestelling, worden verwerkt op een database beheerd door Linnenboetiek en binnen een beveiligde omgeving, die in professionele handen is van een systeem. We zullen in geen enkel geval individuele adressen of persoonlijke gegevens bekendmaken of verkopen aan derde partijen.

Preventie namaak

Linnenboetiek biedt ten allen tijden enkel producten aan die zij aankoopt bij de originele fabrikanten en hun groothandelaars. Bij twijfel rond de echtheid van een product kan de consument meer informatie en tips vinden op de website https://www.eccbelgie.be/ 

Bij vermoeden van namaak kan de consument steeds een klacht indienen via het meldpunt.

Bestellen

Om te bestellen gaat u naar een product en maakt een keuze op kleur, afmeting…. Van zodra de juiste keuze gemaakt is kan u het artikel in het winkelmandje zetten. Hieraan voeg je op dezelfde manier nog producten toe.

Ben je hiermee klaar klik je bovenaan de pagina op uw winkelmandje en krijg je een mooi overzicht, hier kunnen eventueel nog artikels verwijderd of aangepast worden. Beschik je over een kortingscode kan u deze hier ingeven. In het winkelmandje kies je of u de producten wenst te laten bezorgen aan huis of eventueel wil komen afhalen in de winkel.

Wanneer u klaar bent klik op “doorgaan naar afrekenen” hier kan u al uw gegevens plaatsten zodat wij de bestelling in orde kunnen maken. Eventueel kan u ook nog een speciale notitie achterlaten voor ons.

Van zodra alles is ingevuld plaats de bestelling en u krijgt de betaalmogelijkheden, kies op welke manier er betaald wenst te worden. Nog even bevestigen en klaar. Na de bestelling krijgt u nog de details van uw bestelling.